Eye-openers

Het verkopen van een complexe dienst met een hoge waarde, werkt anders dan het verkopen van een consumenten-product tegen een zo laag mogelijke prijs.

In de praktijk zijn veel websites voor B2B bedrijven gebaseerd op inzichten uit consumenten-marketing.
Een B2B bedrijf is beter af met een B2B specialist.

Gevonden worden, of niet!?

Veel B2B bedrijven zetten er op in om online gevonden te worden. Lees hier waarom wij dat een grote valkuil vinden.

Lees verder

LinkedIn !

LinkedIn kan voor menig B2B bedrijf veel meer sales leads leveren dan Adwords.

Lees verder

Gedachten van uw klanten lezen?

Waarschijnlijk is het leeuwendeel van uw omzet dit jaar afkomstig van bedrijven die u vorig jaar ook al als klant had. Uw klanten bezoeken uw website regelmatig. Waarom doen ze dat?

Lees verder

Losweken van klanten van concurrenten

In de meeste markten is een prospect klant of relatie van een concurrent. Hoe pak je dat online aan? Pick your fight.

Lees verder

Kies voor een B2B specialist

B2B is geen B2C. Wat werkt voor B2C, hoeft niet goed te werken voor een B2B situatie. Veel bedrijven maken echter gebruik van B2C online marketing specialisten. Wat zijn de verschillen?

Lees verder

Samenvatting eyeopeners

Een aantal eyeopeners op een rij.

Lees verder